Noc Havrana

27. března 2010 v 11:55

Příběh

Základní příběh je stejný jako u Gothica 2, ovšem Xardas hrdinovi poví o novém neznámém nebezpečí na severovýchodě Khorinisu, kterému by se měl postavit. Při cestě do města potká svého starého známého z Kolonie Cavalorna, který mu řekne o Kruhu vody a poté, co mu hrdina pomůže se zabitím banditů, mu dá dopis pro mága Vody Vatrase. Také potká piráta Grega, kterému může pomoct dostat se do města.
Po předání dopisu udělí hrdinovi Vatras zkoušky, aby byl přijat do Kruhu Vody. Když je splní (přidání se do jedné z významných gild a objasnit záhadu mizení lidí z Khorinisu), je vyslán do ruin, kde se ukrývají mágové Vody, aby předal část jakéhosi ornamentu.
Potká tam hlavu vodních mágů, Saturase, který z něho není zrovna nadšený poté, co hrdina v prvním dílu hry vysál moc z jejich rudné haldy. Ale pošle ho za jiným mágem, který mu dá úkol najít zbytek ornamentu. Když je hrdina najde, mágové otevřou portál do Jharkendaru.
Objeví se v ruinách a u východu z nich potká mágy Vody, od kterých dostane úkol: infiltrovat bandity. K tomu musí získat brnění banditů, které mají piráti. Jde za pirátem Alligatorem Jackem, se kterým po lovu vejde do tábora pirátů. V táboře se pokusí získat zbroj banditů, kterou má kapitán v chatrči. Při vykrádání chatrče přijde kapitán Greg, který ho pošle zabít břitvy do kaňonu. Poté získá zbroj.
Zjistí, že důvod, proč jsou bandité v bažinách, je zlatý důl, ve kterém pracují unesení lidé z Khorinisu. Snaží se dostat dovnitř, ale šéf vnějšího tábora Franco ho pošle pro něj vykonávat práci, za kterou dostane propustku do dolu. Splní vše, co po něm Franco chce, ale stejně ho dovnitř nepustí. Hrdina ho tedy zabije, stane se šéfem vnějšího tábora a pustí se do dál do tábora.
Odchytí si ho Senyan, který mu dá úkol najít toho, který se pokusil o vraždu šéfa středního tábora Estebana. Po objevení viníka, jeho známého z Kolonie Fiska, společně s Fiskem zabije Estebana. Hrdina pak konečně může do dolu.
Zabije důlní červy v dole a tímto činem vzbudí pozornost Bloodwyna, zástupce velitele banditů. Bloodwyn pozná, že to je zrádce z Kolonie a pokusí se ho zabít. Hrdina se poté díky jeho useklé hlavě dostane do Adanosova chrámu, kde sídlí Raven, velitel banditů, jehož má zabít. Uvidí ho, jak otevírá bránu do vnitra chrámu, ale nestihne se tam dostat.
Mágové Vody mu řeknou, že se snaží získat mocnou zbraň, Beliarův Dráp, a k otevření dveří použil sílu ducha Rhadamese, hrdina tedy musí použít sílu jiného ducha. Probudí tedy ducha Quarhodona, odpoví mu na otázky a ten mu dá návod k otevření chrámu. Hrdina dojde do chrámu a zabije Ravena, unesení lidé se pak mohou vrátit.
Gothic 2: Noc Havrana
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama