Gothic - Dějství

27. března 2010 v 11:18

Prolog

Království Myrthana vede zoufalou válku se skřety. Jediná zbraň, kterou proti skřetům má, je magická ruda, jež je těžena na ostrově Khorinis. Aby se získalo více rudy, byli do dolů posílání zločinci včetně těch, co spáchali menší zločiny. Král Rhobar II. povolal nejmocnější mágy říše (7 z kruhu ohně a 6 z kruhu vody), aby údolí, kde se nacházely doly, ohradili magickou bariérou, čímž znemožnili trestancům uprchnout. Něco však narušilo jejich magický rituál a bariéra se rozrostla více než měla, dokonce pohltila i samotné mágy. Trestanci potom zabili své stráže, jež byli chyceni bariérou také. Někteří z nich pokračovali v práci pro krále, ti založili starý tábor a byli vedeni Gomezem. Vězeň jménem Lee založil nový tábor a hledal možnost, jak prolomit bariéru s pomocí vodních mágů. Ostatní se připojili k bažinatému táboru a modlili se k bohu, jehož nazývali Spáč, aby je osvobodil. Jejich vůdcem byl Y'Berion.

Děj

Hra začíná vhozením Bezejmenného hrdiny do bariéry. Těsně před shozením však dostane od mága Pyrokara dopis pro mágy ohně, jež jsou uvnitř bariéry. V kolonii se seznámí s Diegem,
Gothic

jedním ze stínů ze starého tábora. Když se hrdina přidá k jednomu ze tří táborů, je poslán do bažinatého tábora, aby pomohl rituálu, od něhož si slibují, že by mohl zničit bariéru.
Hrdina získá ohniskový kámen pro Y'Beriona, vůdce tábora v bažinách. Potom získá dalšímu vysoce postavenému členu řádu výměšky z důlních červů, které pomáhají novicům v kontaktu se Spáčem (ve starém dole musí zabít královnu důlních červů). Hrdina pak ještě najde Almanach a rituál může začít.
Rituál se však nepovede a hrdina je poslán do skřetího hřbitova, aby zjistil, co se stalo. Po svém návratu dostane další úkol: sehnat léčivé byliny pro Y'Beriona, který je v bezvědomí. I přes pomoc, jež je mu poskytnuta, Y'Berion umírá a velení nad táborem přebírá Cor Angar. Posílá hrdinu (s ohniskovým kamenem a Almanachem) k magům vody v novém táboře, aby jim pomohli v plánu na útěk.
Plán vodních mágů na rozbití bariéry spočívá v odpálení obrovské hromady magické rudy. Hrdina je poslán pro další ohniskové kameny. Poblíž každého kamene je jeden z hrdinových přátel, který mu pomůže. Milten (mág ohně ze starého tábora) je u kamenného kruhu, Diego (stín ze starého tábora) mu pomůže v trolím kaňonu, Gorn (žoldák z nového tábora) v rozvalinách starého opevnění a Lester (novic z tábora v bažinách) v horské pevnosti. Tito čtyři utvořili pakt, aby pomohli hrdinovi.
Po předání ohniskových kamenů Saturasovi, vůdci mágů vody, dostane další úkol - vyzvat ostatní mágy v bariéře ke spolupráci. Stala se však tragédie. Gomez, vůdce starého tábora, ve vzteku vyvraždil všechny mágy ohně mimo Miltena, který unikl. Hrdina je považován za zrádce a nemůže už vstoupit do tábora. Jestli se hrdina přidal ke starému táboru, může se nyní přidat k novému. Hrdina nyní musí hledat 13. mága, Xardase, který se straní ostatních mágů, aby mohl studovat temná umění. Bohužel, jeho věž je hluboko v zemi skřetů a cestou musí zabít tři golemy. Xardas mu řekne, že odpálení magické rudy není řešení. Pošle hrdinu hledat vyhoštěného skřetího šamana Ur-Shaka, aby mohl mírumilovně vstoupit do skřetí vesnice (která stojí před vchodem do starého skřetího chrámu).
Mezitím starý tábor napadne svobodný důl, jež patří novému táboru. Gorn pomůže hrdinovi dobít zpět svobodný důl. V dole může získat pláty z důlních červů, z nichž mu žoldák Wolf vyrobí zbroj. V dole také najde Tarroka, který vám vyrobí ULU-MULU, když dostane medicínu.
Gothic

S ULU-MULU se hrdina bez boje dostane skrz vesnici do chrámu. V chrámu bojuje proti 5 nemrtvým skřetím šamanům, ale nemůže zabít pátého. Xardas mu řekne o meči Urizielu, který hrdina musí nabít pomocí hromady magické rudy nashromážděné v novém táboře. To má za následek, že celý nový tábor považuje hrdinu za zrádce. Jestli je hrdina mág, může být Uriziel přeměněn v magickou runu.
V Xardasově staré věži nachází nejlepší brnění ve hře a vchází do chrámu definitivně porazit Spáče. Když probodne všech pět srdcí nemrtvých šamanů, Spáč je poražen, bariéra spadne, ale hrdina zůstane zavalen v chrámu.
Na tento okamžik navazuje děj druhého dílu, ve kterém hrdinu po dvou týdnech vysvobodí Xardas
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama